۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

به بهانه 21 ساله شدن !


چنین قفس نه سزای من خوش الحانی ست
روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم
 
 
 
 
من گنج و گوهری پنهان بودم.  پس دوست داشتم که شناخته شوم  پس آفریدم و خلق کردم تا مرا بشناسند
 
 
امروز 21 شهریور روز تولدمه
درست 21 ساله پیش به این دنیا دعوت شدم
. . . در ظلمات بودم و به نور دعوت شدم . . .

امید که لایق و قدردان این هدیه الهی بوده باشم



خدایا بازم خودت هوای ما رو داشته باش.
تا بعد . . .







پی نوشت:

> 21 شهریور 21 ساله میشم!
> 21 شهریور به مناسبت تولدم گوگوش توو اربیل عراق میخونه!
>  21 شهریور اولین امتحان ترم تابستونم ه !




۸ نظر:

آرش سعدی گفت...

اولا تولدت مبارك
ثانيا عجب!!!
چه مناسبت هاي قشنگي داره تولدت با هم

ناشناس گفت...

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری.... گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری.....


تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی .......... با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس .......... تو قلبا پر عشقه ، رو لبها پر خندس
تا تو هستی و چشمات ، بهونه س واسه خوندن .......... همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس
بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
***میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تولدت مبارک بردیا جان، امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی

سعید گفت...

به به ، تولدت مبارک باشه
مناسبت های تولدت هم مبارک : دی
گفته بودی یادگاری بنویسم اما من فقط بلدم رو درخت و دیوار یادگاری بنویسم :دی اونم به این صورت که : یادگاری از سعید :))
به هرحال امیدوارم پیروز و موفق باشی و تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری :)
همه عمربرندارم سر از این خمار مستی / که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
امضا ســـعــیـــد

ناشناس گفت...

خیلی دوست دارم باشماها دوست باشم دارم از تنهایی میمیرم
تولدت مبارک

ناشناس گفت...

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این جندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .

امروز خدا یک گل به زمین هدیه داد
زمین اون گل را به دست سرنوشت داد
و سرنوشت اون گل را تو قلب من کاشت
تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم بردیای من تولدت مبارک

از اینکه دیر شد منو ببخش
دوستدار همیشگی تو= فرشید

كي كاووس گفت...

happy brithday........

ناشناس گفت...

salam azizam man bahramam tavalodet mobarak gol pesar omidvaram tu zendegi hamishe ehsaase khoshbakhti va aramesh bokoni

ناشناس گفت...

سلام
تولدت مبارک.
امید وارم شاد و موفق باشی.